Boring Jake

Oh my glee! Busy gile semalam sampai tak sempat nak update blog! Rasa tak puas hati sebab ni kan diari hidupku gitu. Ok semalam busy gile sebab banyak koje merayap. Met 2 of my soulmates di Mid Valley. Aku sampai dulu, dwang sampai lambat dan ada hati nak angkut aku pergi WangsaWalk. Harap maaf ye. Ko cari la parking sampai dapat!! Apa pun aku puas hati sebab kami lepak di MV saja.


Dah datang mesti lah tengok wayang kan kan kan! Sebelum tu makan dulu emmmm kat mana yek? Lupa ar... Emmm oh ya! Makan kat Secret Recipe sambel bergossip tak hengat la ye. Apa pun miss those moments, sebab susah la nak jumpa, memasing kerja.


Lepas kenyang, kami gi tengok wayang, Prince of Persia yang amat lah membosankan, aku terlelap dua kali!

Sumpah kau membosankan!!! Lepas tengok wayang, pergi hantar Shawn ke kedai bunga di Pasar Seni (yang aku tak nak sangat jejak, takot!) then lepas tu pergi balik ke MV sebab nak beli baju untuk interview. Grab a new shirt from G2000 and a skinny work pants from Topman. Oh pasal interview, hmmmmmm nanti la citer.

all photos are from flickr.
 

4 Critics:

e.l.i.z.@ said...

i dun think so...cite tu best giler or maybe u rs bosan sbb u tgh ngantuk :P
next time, have a coffee 1st k :P

Ted Waldorf said...

hahhahaha ye lahh :)

Anonymous said...

hell yeah that movie sucks ass.

Clarisse Teagen said...

WALNUT BROWNIES!!!!!!!!!!!